27.08.2013

Vintage♥

W dzisiejszym poście chciałabym wam pokazać kolejną stylizację przygotowaną przeze mnie. Zapraszam. (:


Właściwie ten strój został stworzony zupełnie przypadkowo, bo natknęłam się na ten top z którym już dawno chciałam zrobić stylizację. Kiedy go zobaczyłam od razu postanowiłam, że idealnie będzie tu pasować beżowa spódniczka. Dodałam dawno nieużywany sweter, który znalazłam gdzieś na końcu szafy, a dalej jakoś już nie miałam problemu z dodatkami. Postanowiłam nałożyć jedne z moich ulubionych sandałów i małą torebkę w paski.

Może niektórzy już zauważyli, ale zmieniłam też twarz. Teraz bardziej mi się podoba, bo stara mi się już znudziła. c:

| sweter-killah | top-wild candy | spódniczka-archive, it girls | torebka-hbsr | buty-mmf |

Podoba wam się?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prosimy o szczere opinie. :) Każdy komentarz jest dla nas ważny!